1/13/2015

the most important thing is not the flowers but a wish to draw them

Tomas Karkalas ~PILIAROŽĖ /ROSE MALLOW ~ 2015
Gal gėlė gali būti ir gražesnė, bet svarbu ne tai. Svarbiausia norėti piešti gėles - tikėti mūsų gyvenimo grožiu , net jei dangus juodas, jei kišenėje tėra tik keli centai invalidumo pašalpos. Deja, nežinau ar beįstengsiu dar tapyti. Aštrus skausmas smilkiniuose ir guldo mane į lovą ir verčia keltis - niekur nerandu sau vietos. Liūdniausia tai, kad tokia būsena tai mano kasdienybė - invalidumo dovana. Aš žinau, kad yra vaistų, kurie galėtų sušvelninti mano problemas, bet neturiu pinigų jiems nusipirkti ... tyliai skaičiuoju iškritusius dantis ir džiaugiuosi, kad keli dar liko - kramtyti galiu. Reikia tik turėti ką... Todėl ir kreipiuosi į jus pagalbos. Jei galite, padėkite, paremkite mane finansiškai.
mano sąskaita : Swedbank LT197300010080329876 "Swedbank", AB SWIFT/BIC
kodas  HABALT 22, banko kodas 73000

The most important thing is not the flowers but a wish to draw them. Unfortunately, I do not know either I would paint any more because of heavy headaches. I know there are medicine that could help me, but have no money to buy pain relief, because I live on a disability allowance and your grace. Help me please.
my account : Swedbank LT197300010080329876 "Swedbank", AB SWIFT/BIC
code HABALT 22, code of the bank 73000
God bless you 
sincerely yours
Tomas Karkalas
Post a Comment